Myggfritt..

Som alla skriver på sina statusar på fejjan.. det är myggfritt ute. Ja det är det men det är såååå kallt ute att man nästan möter isbjörnar ute. Idag är det 4 dan i rad som det är över -20 grader ute. Å idag är det 2/12.. känns som lite tidigt att ha så kallt redan. Det brukar inte vara så här kallt förrns efter nyår. Hoppas bara att den inte håller i sej så länge för då blir det drygt att vara ute å se om man får igång bilen osv. Som förövrigt har ett billås som redan strejkar. Trodde det skulle så gott som försvinna när låskolven under protest byttes men... se det hjälpte inte. SKIT BIL!!! Det känns såå skönt att inte behöva ha nått djur att ta hand om när det är så här kallt även om jag saknar både hund å häst som jag hade i mitt tidigare liv. Nu har jag bara 2 katter å det är så bra.. dom behöver inte ut å rastas när det är så är svinkallt. Så måste man inte ut kan man vara inne hela dan å det är ju jätte skönt att det inte finns några måsten då. Jag vill ha ett jobb å jag söker mä ljus å lykta men.. jag är såå glad att jag inte måste sätta mej i en kall bil om morrnarna för att åka till ett jobb å i värsta fall ha ett ute jobb. Förstå att behöva gå å frysa hela dan. Det är rätt svårt att klä sej tycker jag när det blir så här kallt ute. Men ett inne jobb är ju okej.. ska bara söka såna jobb känns det som ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0