Svälja stoltheten eller inte!!

Jag har nu avtackat mej present från en viss person för vi blev lite osams å sen var vi liite oense som vanlig om nått som jag inte kommer ihåg vad det var. Men så.. pratade jag nyss med den personen å vips var den personen villig att ge mej en del eller allt till den här nakenkatten som jag hade på g. Å det är ju min andra dröm här i livet att få en nakenkatt å nu har jag ju chansen. Men det är frågan det.. har jag råd eller har jag inte råd. Eller det viktigaste.. kan jag svälja min stolthet????? Jag har mejlat uppfödaren som hade katten å frågat om hon har katten kvar, hon hade nämligen 2 katter som skulle omplaceras. Å hon var väldigt petig på att katterna kommer till ett bra hem vilket jag har full förståelse för. Så med liiite tur är katten kvar. MEN.. ändå så...hoppas jag att hon inte har det. Detta är sååå typiskt mej först så bara jag impuls bestämmer mej å så är det inte jämt det blir som jag vill tyvärr men så nån gång så ändras lyckan å då har jag börjat tänka så mycket för att skydda mej själv för att jag blev lessen å besviken att jag inte kunde köpa det sen. Så.. nu velar jag s jätte mycket. Kanske en NAKENHUND skulle passa bättre ;) men.. jag tror att dom är liite dyrare att ha eftersom dom måste kunna gå ut i alla väder, kortare eller längre promisar men ändå gå ut för att göra sitt behov. Å då behövs det mer kläder än till en katt som bara är inne eller sitter en bur några korta sträckor. Jaja nu väntar jag mä spänning på vad uppfödaren säger om denna katt om den är kar eller inte. Jag velar men... jo jag tror att jag vill ha den om det är så att den finns kvar. Men vänta på mejlsvaret först å inte ta ut nått i förskott. Nu återstår den eviga väntan bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0