Livet blir inte som man vill jämt :(

Denna nakenkatt som jag har fluktat å jagat såååå jätte länge.... Den kom såg å.. förlorade ( eller vad man ska kalla det ) Jag fick liite problem mä ekonomin genom att jag fick 7 varadagars karens+ sänkt a-kassa å som inte det är nog så... glömmde jag skicka in a-kasse koretet å gjorde det en vecka försent när jag upptäckte det. *gråter* Så nu måste jag leva å betala räkningar för.. just kattpengarna. Tror inte att denna chans kommer igen, skit å skit attt jag ska fylla så långt bort att jag inte kan önska mej pengar för att få en hjälp till den största delen å sen försöka betala resten själv sen. Men men.. bara att bita i det sura äpplet å ta nya nitlotter å hoppas att man NÅN gång ska ha blomjord i fickorna å dra en vinst nån gång. Bara en ända gång skulle jag önska att jag fick göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0