Nu kommer våren å kanske lite ljusning....

Det är så härligt nu när solen börjar skina å man har äntligen fått sin första solsveda i ansiktet ;). Jag börjar även få lite sol även i min själv å mä det ett litet lugn i själen. Det ser ut att bli så som mitt barn vill å jag verkligen tror att hon kommer att må mycket bättre av. Det är en ändring i allas liv om så ändock bara i 2 månader till att börja mä. Bara pappan vänder det negativa mot nått bra att det kommer kanske att funka bättre då dom är tillsammans under en kortare tid istället för att ha en hel vecka där det kantas av en grining sambo å ett lesset barn som känner att hon inte har nån i ryggn att luta sej imot när det stormar som värst. Jag försöker att uppfylla barnets önskan att hon ska få bo mer hos mej å mindre hos pappan. Hon vill det själv pga att pappas nya sambo "inte är snäll" mot henne. Å då kanske det kan bli lungare stormar när barnet bor mindre hos dom. Å betanke på att ett halv syskon är på g så lär det ju inte bli bättre. Menar man blir ju inte lättare å gladare så därför kan alla sparas av att man kortar deras vecka. Men det gäller bara att få pappan att förstå att det han "förlorar" nu kommer han rätt säkert att tjäna på senare. Förstår att han är lessen för det skulle ja oxå vara men mitt upp i allt så måste man tänka mer på barnet än sej själv i detta fall. Säkert svårt men... då får man leva mer för barnet under dom få dagarna man har henne istället. Ibland är det bara att bita ihop å gilla läget......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0