Hu hu så opassande :(

När jag äntligen får jobba så... blir liten sjuk :(.
Hon har klagat ända sen i lördag igentligen över att hon har hon imagen, men inte tyckt att det ändå har varit så farligt. Sen hela söndan så klagade hon oxå + att hon tidigt söndag morron spydde.

Men jag körde henne ändå till skolan igår för jag "måste" jobba för att spara dagar å få lite pengar. Hela dagen igår gick det bra men.. idag på lunchen ringde fröken å berättade att hon inte mådde bra. Å eftersom jag inte har nån som kan hjälpa mej att passa/ta henne så.. var det bara att åka hem.
Så idag blir det förlorad arbetsinkomst eftersom det bara blev halva dagen å sen så eftersom hon var dålig då jag hämtade henne så blir vi hemma imorrn oxå. Så där ryker 1,5 dag + att det försvinner lika mycket från mina extra dagar på stämplingen :(.

Jaja hon kan inte rå för att hon inte mår bra å gå i skola å fritis å ha ont imagen från kl 06.30 till 16.30.. kan inte vara jätte kul. Så då tar jag ju självklart hem henne.

Håll nu en tumme för att jag kan jobba torsdag å fredag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0