3 rätters julmiddag nere i gruvan.

Nu sitter jag å laddar för att snart åka till Sala Silvergruva. Vi ska åka ner på 60 m tror jag å där ska vi äta en 3 rätters. Det ska bli så kul, spännande å se hur dom har dukat å vad det är för mat som man får. Det som är det svåraste är ju vad man ska ha för kläder på sej.. det eviga tjatet när man är tjej. Men.. nu kan jag tänka att detta borde vara lättare eftersom man kommer sitta fullt på pälsade där nere efter som det är ca 5+ grader bara där nere. Så man behöver inte klä sej jätte snygg men haha ändå har jag problem. Känns som det skulle vara lättare om man fick klä sej snyggt. Men men man är väl aldrig nöjd heller känns det som. Men jag får återkomma senare mä ett omdöme om hur många + poäng detta besök får det kostar iaf 495 kr/person så då ska man väl få nått bra att äta trotts att man betlar för att äta nere i gruvan. Det som oxå är lite kul det var bara 3 sittningar nere i gruvan å jag/vi lyckades få en som passade mej å mitt barn. Men jag vet iofs inte heller hur stor efter frågan har varit men som sagt det får vi nog se när vi kommer dit. På mä hjälm å sen så går vi eller åker vi ner :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0