Å så Åland igen...

Börjar det dra ihop sej för.. på söndag beger man sej åt det hållet igen. Det ska bli kul men.. nä jag har inte råd.
Jag blir bjuden även denna gång men.. man vill kanske ha råd att handla nått. Jag hinner iofs få lönen innan å den borde vara rätt bra eftersom jag har fått en löne ökning + att jag får för timmarna jag jobbade i mars oxå.

Men.. då är jag skyldig min kära mor lite pengar ännu (även om det betas av sakta mä säkert) å så har Johan fixat min bil å det ska jag betala för. Sen är det dags att sätta på sommardäcken ( igentligen för länge sen) men.. jag har ju inte varit iväg mä dom 2 super dåliga däcken än å fått dom utbytta till nya.

Men det hoppas jag att han är gullig å fixar senast nästa vecka.. sånt fattar jag mej inte på så kan jag få hjälp så är jag tacksam för det.

Men helgen ska ju bli fin så jag ser fram imot resan så men inte för nå annat. Men jag hoppas att det kommer att vara lite drag under galoscherna på dansgolvet trotts att vi åker på en söndag. Det brukar ju vara det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0