Undra om man gör bort sej..

Tjänsten som Produktionsledare på Salberga är lediga igen.. vill söka men frågan är ju om man kan göra det.
Jag kom ju ända till interjuv förra gången å vart väl idiot förklarad sen eftersom jag tur i oturen inte kom vidare till Pliktverket.

Men nu är alla 10 tjänster ute igen... å jag har hört att flera ska söka om.. ska kanske inte vara sämre än att söka igen. Haha skam den som ger sej. Å se hur långt man kommer denna gång då.

För ett jobb vill jag ju ha å helst inne på fängelset.. för det verkar så roligt å inntressan. Fast det där mä att kroppsvisitera.. kan ju vara mysigt haha att göra. Eller så är det inte... ja ja man får väl prova å råkar man sen göra illa dom så kanske dom skärper sej till nästa gång ;).

Har iaf bett Annis att hjälpa mej igen att skriva om lite i CV så det inte står helt samma för då kanske man åker bort direkt sen var det några små justeringar som skulle ändras innan den får skickas iväg till dom igen.

Jag berättar senare hur det går men ha inga större förhoppningar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0