Inte blev livet nå roligare!!

Nu har det gått ett dygn sen jag raderade å blockerad på msn.. å inte blev livet nå roligare för det. Å mä det sagt så får jag väl säga att det är väl inte nå tråkigare heller för många av dom som jag raderade å tog bort vet jag inte heller igentligen varför ja har haft kvar. Har inte haft nå kontakt mä dessa på flera flera månader.

Nån hade jag kontakt mä men.. nu ville jag bryta det å se om livet hade mer å ge än det som finns idags läget.
Å som sagt än är det ingen ändring. Jaja Anna jag vet att du kommer att säga att idag är det mitt fel att jag inte ringde upp nån eller messade å frågade om vi kunde träffas. Men.. tjata.. det är inte riktigt min grej eftersom jag inte jämt gillar att folk gör det på mej.
Fast.. tänk om jag får skylla mej själv å tappar nån nu bara för att man har för mycket stålthet för att vara ärlig att man vill träffa nån...

Nu är det snart höst å man ser å hör att allt fler av änns kompisar skaffar kille å några är snabba å flyttar ihop. Ja grattis till er.. å .. ja vad säger man till mej.. den eviga singeln. Ja ja det lider jag ju inte massor av men detta nyår är mitt första som singel  å skulle då vilja ut å parta lite men.. inte ihop mä en massa par å så jag. Det har jag hört av andra att det är inte skit kul att vara det femte hjulet.. det har jag varit några gånger så så kul är det inte så att jag vill börja om där igen.

Ja ja ska kanske messa nån å höras om den vill träffa mej nått mer överhuve taget men.. hmm då tjatar jag ju igen. Men jag kanske får ta den risken å det ända jag kan få tillbaka är ett nej eller ett ja.

Förresten det finns ett ställe som jag inte har raderat en "massa" killar på kom jag på nu det är ju E-kontakt.. men jag har ju ingen kille än så.. varför får inte jag sitta där lite på skoj för..


Kommentarer
Postat av: Roosa

Ehum. ... Man ska inte behöva känna sej som det 5e hjulet bara för att man själv är singel! Nixpix!! ... Och nu är ju läget lite förändrat med denna karl, eller hur? ;)

2008-09-04 @ 18:30:06
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0