Lite födelsedags mys

Idag så vart jag gammal =) säger dom men.. som tur är så har jag slutat att fylla år.
Men efter att Bina kom hem från skolan så hade vi det trevligt med lite osämja haha det hör tydligen till.
Men vi spelade bingo å då tro jag inte att vi vann nått ska lämna in å få dom kollade imorrn sen hade vi ett födelsedags fika var meningen att Anna skulle vara mä men hon fick för hinder, tyvärr.

Sen nu på kvällen så åt vi potatisgratäng å kött.. så mysigt det kan vara att fylla år. Jag har slutat att fylla men det är tanken som räknas å det ägna Bina å jag oss åt ikväll. Var lite små skönt att vara själva, då får man göra som man vill lite.
Men kalas hade jag annars i söndags när mamma å Lars å syrran å Ludde var här å firade mej å jag fick massor av presenter. Började nästan att undra hur gammal jag igentligen blev.

Men tack min kära släkt för att ni tänkte på mej å alla ni andra som skickat mess å skrivit på FB.

Kommentarer
Postat av: Roosa

Vaaassegooo'!

2008-10-25 @ 00:37:41
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0