Fredag kväll å barnfritt.

Sitter nu hos Anna å vi har varsin dator framför oss å gör lite olika saker på datorerna. Anna visar mej lite nya saker att prova på. Bla ett ställe där man kan spela bingo så vi drog några spel direkt, rätt kul men haha nästa lite tant varning :).
Imorrn är det Kupolen å A-L som gäller, ska bli kul att åka dit helt barnfria å bara umgås å ha trevligt. Jag ska kolla på nån ny jacka... det vill jag ha. Hoppas jag hittar nån som inte är allt för dyr å kanske lite nya kläder oxå vore inte kattskit.

Nä nu ska jag strax gå hem för klockan är lite mycket å Anna ska jobba å jag ska iväg i skaplig tid.
För ju besök på lördag kväll sen oxå :P ser lite fram imot å träffa Johan igen ;)

Kommentarer
Postat av: Roosa

t a n t v a r n i n g?? nej nu jävlar :P ..

Här är det inga tanter! Bingo är ju skoj! Ju!



Hoppas du hittar en ny jacka :)

Inte det lättaste, men.. ändå :)

Have fun!!

2008-10-25 @ 00:36:04
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0