Ullared.

Så är det äntligen på gott å ont dags för att åka till Ullared inatt. Det enda problemet är att jag trodde att vi skulle åka från Avesta vid 00.30 men när jag checkade av mä A-L igår kväll så var det klockan 01.30 :( så nu sitter jag här med beslutsångset över om jag strax ska gå å sova nån timma eller om jag ska försöka vara vaken å sova allt på bussen ner. För alla timmar ner blir jobbiga annars om jag inte sover är jag rädd. Sen för att kunna orka gå på Ullared alla timmar imorrn så behöver jag sova på bussen så mycket som det bara går.

Så ja hur gör man...

Ska fundera medans jag funderar på hur mycket eller lite pengar jag ska ha mä mej. Måste bestämma mej snart å föra över det från sparkontot till lönen kontot snart medans jag kommer ihåg det. Skulle vara så himmla typiskt mej att glömma att göra det å sen stå där å inte ha pengar på kontot för att kunna betala mä. Utan måste föra över pengarna å sen betala.

Ja ja jag ser fram imot det med blandade känslor.. men hoppas att det blir bra å att jag får mä mej hem många bra julklappar å inte behöver iväg mer å handla.

Åter kommer i över morron om det för jag åker inatt å kommer hem nästa natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0