Så är det första advent.

Det är med väldigt blandade känslor som jag inser att det är första advent. Jag känner både panik å.. en härlig ro fylld kännsla. Har idag varit på IKEA bla å handlat lite jag mste ju ha en julklapp från mej själv. Så det blev en sänglampa å 2 halv fräna kuddar bla. Hmm denna dag blev alldels för dyr känner jag betanke på att det är alldels för långt kvar tills det är nått i penga väg som kommer in.

Men det är ju bara för mysigt att ha fått upp dessa ljusstakar å julgardiner å juldukar.. men.. lite ont imagen har jag.
Men så är det ju det här gammla ordspråket oxå, det är ju Anders som har namnsdag idag. Å om hans dag blaskar så braskar julen. Å det blaska verkligen idag.. så nu får vi hoppas att detta ordspråk stämmer för då ska vi få en vit jul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0