Kär i en röst..

Kan man bli det.. Jag har ehhh nä inte träffat han men jag har pratat mä han i telefon å messat en hel del med han. Eller.. det är igentligen 2 st killar det gäller som bor många mil ifrån mej (men dom 2 bor i närheten av varnadra).
Den ena killen träffade jag på i E-kontakt (när jag var mä där) å så den andra killen träffade jag på i FB. Men bägge har jag messat mä, pratat i telefon å chattat mä på msn. Bägge 2 är sååå... ja det går inte att beskriva.

Jag vill träffa dom bägge eller jo det vill jag innan jag kan lägga dom åt sidan å ev gå vidare. Har luskat lite mä dom å dom är flyttbara, vilket passar mej väldigt bra men...  Han på E (Stefan) har jag lagt ner lite sen jag "träffade" han på FB (Morgan) men jag återkommer dessvärre alltid till Stefan vad det verkar.
Å mitt upp iallt har jag börjat å träffat en kille här hemma, men han har jag svårt (elakt sagt) att vara jätte seriös mä så länge dessa 2 spökar i mitt huve.

Så i dessa grabbar är jag.. ja kär i men det är kanske bara tills jag har träffat dom. Men som sagt för att kunna släppa dom å kunna gå vidare så behöver jag träffa dom. Å då vill jag iaf först träffa Stefan för han är bara så "häftig"/speciell men sen Morgan han ja han verkar bara så go som en nalle björn. Dom är så 2 olika personer men.. bägge har fått mej på fall bara. Varför ska/måste dom bo ca 25 mil ifrån mej :( vilket gör att det krävs mer för att kunna få till en dejt.
Men en dag så.. kanske jag har fått till en träff mä dom. Stefan har ju varit på g upp hit.. men så banga han i sista stund med en motivation om att han var "rädd" för att träffa mej för jag verkar så kall å hård.


Jaja vad är en bal på slottet å hur svårt kan det vara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0