Helvete...

Hann jag precis tänka innan servera vagnen tippar av trucken full med varor. Kom lite små stressad med trucken å skulle in på ett hus med en sista servera vagnen dagen.. Klockan var strax hemgång så man var ju lite/något om stressad.

Öppnar dörren å tar fart med trucken men.. nått går fel å jag vänder mej om å ser hur vagnen tippar i slowmotien. Sen låg det lite varor lite över allt. Fick hjälp av 2 grabbar att lyfta upp den sen fick jag lägga tillbaks grejorna lite "fin".

Så nu har jag haft sönder ett dörrhandtag å tippat en vagnen.. vad finns det mer man kan göra.. vet inte om det finns nått mer. Jag hoppas det vill bespara mej mer grejor nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0