Undra om det finns NÅN till alla!!

Alltså nu börjar jag bli avis samtidigt som jag faktiskt är rätt nöjd mä min livs sitvation. Men 2 av mina vänner som har hittat sina nya respektive i år ska nu flytta ihop. Den ena (Linnea) hon har till å mä förlovat sej sen ska dom visst få barn innan dom varit ihop ett år. Kanske lite snabbt men... ja det är ju hennes deras liv å känner dom att det är rätt å dom inte tycker att det är snabbt så..

Men jag sitter här själv ännu... å har varit det i... 15 månader. Är väl rätt nöjd men... är det ändå inte. Men jag har inte på något sätt bråttom men, finns det nån till mej där ute tro????

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Klart det finns nån till alla.... såklart!! Jag har då inte gett upp iaf ;P

2008-07-04 @ 22:17:34
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0