Ja vad säger man om dejter!!

Nu har jag på kort tid haft 2 dejter å den 3dje är på ingång :P. Men det är inte min grej igentligen... känns det som. Först är det rätt kul men.. oj så ser man människan i verkligheten. Då har jag ångrat mej bägge gångerna. Jag ska nog sluta med det här, inte min grej men undra om hur man ska träffa sin nya då då.. Ähh förresten det finns ingen som vill ha mej.

Jag har min "dröm" dejt kvar att få in bokad.. sen.. ja sen lägger jag ner detta. Men jag tror lite på Stefan.. alltså han är lite konstig men oj så SPÄNNANDE. Kan inte säga vad det är men.. han har ännu nått.

Jag har sagt till syrran å Anna att jag kan INTE gå vidare förrns jag har träffat han. Alltså det är ju rätt otäck att jag måste träffa han för att sen kunna släppa han.
Vi provade ett tag vi skulle glömma varandra men haha det gick inget bra. Det som var skönt var att det var han som kröp tillbaka å att det inte var jag.

Det har han sagt flera gånger Stefan att jag är en av få som kan göra han sur ;) men han ändå "kryper för mej sen. Yes yes så ska det väl vara. Sen har vi eller han oxå konstaterat att det kommer nog blixtra rejält imellan oss OM det skulle bli nått.

Konstigt jag är nästan kär i Stefan utan änns ha sett han.. mer i en cam. Så kanske det raseras efter man har sett han men.. då kan jag iaf gå vidare sen. Hoppas bara man får till en dejt mä han snart :P


Ps.. jag drömde om Johan inatt ;(   Ds


Kommentarer
Postat av: Roosa

HAha, du med din Stefan..............

2008-09-04 @ 18:24:36
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0