Hjälp vad rädd jag blev!

Idag på jobbet när jag skulle skicka upp Servera burar i hissen så fick jag hjälp av Oliver att köra in dom. Så medans han gjorde det så gick jag upp för trappen för att öppna hissdörren å ta imot tom burarna. Men... när hissdörren börjar öppna sej å jag går imot den för att gå å ta burarna så är det nått stort mörkt som RÖR sej där inne.

Jag bara skrek rätt ut så himmlarsk rädd blev jag men.. haha jag hann se att Oliver i hissen (det stora mörka i hissen)  hoppa till när jag skrek. Jag är duktig på att skrämma folk när jag blir skrämd. Det var Oliver som stog i hissen.. jag räknade att hissen skulle vara tom förutom tom burarna då.

Det är inte första gången som han testar mitt hjärta denna mannen.. så han haha kan bli min död den mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0